POZITIVNA ČUSTVA, KI JIH SPODBUJA REDNO GIBANJE

Katera so pozitivna čustva?

Pozitivna čustva se pojavijo, ko začutimo radost, pomirjenost, ponos, hvaležnost, navdih, spoštovanje in ljubezen. Čutimo jih v odnosu do drugih, vendar se premalokrat zavedamo, da moramo negovati tudi tisti odnos, ki je daleč najpomembnejši. Odnos, ki ga gojimo sami do sebe.

V Retro studiu stremimo k temu, da je poleg mirne vadbe v telovadnici, do katere ima dostop omejeno število uporabnikov, poskrbljeno tudi za počitek in regeneracijo telesa in uma. Odločite se zase. Začnite se vključevati v svoj urnik ne le enkrat na mesec, ampak vsakodnevno.

Pozitivna čustva spodbuja vsakodnevna skrb zase

Pozitvna čustva velikokrat spodbujamo s praksami afirmacij med meditacijo, velikokrat pa posredno z določenim načinom rekracije, ki nam ustreza. Rekreacija uma in telesa je denimo združena v praksi joge, ki se je po svetu razcvetela v tolikšni meri, da spadate že med izjemo, če je nikoli niste izvajali.

Način vadbe v današnjem času je tako zelo raznolik, da lahko vsak posameznik najde nekaj, kar ustreza zgolj njemu. Ste se kdaj vprašali, zakaj so razne vadbe v tolikšnem razcvetu?

Odgovor je preprost. Potrebujemo prostor, kamor se enostavno moramo umakniti in poskrbeti zase, odklopiti um in z njim vse skrbi.

Zagotovo ste že bili v situaciji, ko ste začutili, da ste enostavno pod prevelikim pritiskom. Telo vam je samo narekovalo, da ne morete biti pri miru – odločili ste se za vadbo, bodisi skupinsko bodisi v zavetju vaše dnevne sobe, morda je zadostoval tudi tek v naravi. Se motimo?

Naše življenje narekuje hiter tempo vsakdana, na katerega se enostavno privadimo. Pa se res?

Stalen občutek, da nas čaka nekaj pomembnega, vse težji odklop od skrbi, ki jih nosi služba in premalo časa zase iz različnih razlogov. Znano? Razlogi ne rabijo biti veliki.

Morda vas ne čakajo pomembni projekti v službi in nimate družine. Ste vedeli, da se stres pri velikem številu populacije pojavlja iz slabe vesti? Natančneje zato, ker občutijo, da bi morali doseči več, namesto, da bi se enostavno zaustavili in bili srečni.

Pozitivna čustva so tista, za katera moramo narediti prostor vsakodnevno. Nanje se privadijo naši možgani le, če jih aktivno spodbujamo in skrbimo zase. Največji zaviralec pa je ravno stres. Če pravite, da ste se privadili na stresni vsakdan, lahko mislite le dvoje: ali ga znate obvladovati, ali pa ste se vdali in vas prevevajo čustva apatije.

Kako lahko obvladamo stres in spodbujamo pozitivna čustva?

Hvaležnost je bistvenega pomena in je velikokrat postavljeno v osrčje meditacije, ki je ena izmed praks, s katero mnogi obvladujejo situacije, ki so nekoliko preveč stresne.

Vzemite si vsaj 10 minut na dan. Naj bo to vaših deset minut v tišini, vsak dan, če je le možno ob istem času. Uležite se na tla, eno roko položite na srce in drugo na popek ali se usedite na tla in prekrižajte noge. Globoko dihajte in vsak dan pomislite na vse, za kar ste hvaležni.

Zveni preprosto? Saj tudi je.

Rekreacija kot vrsta meditacije

Ste že opazili, da med hojo v gore, telovadbo v fitnesu, izvajanjem joge, plesom, v bistvu ne razmišljate o ničemer, razen gibih vašega telesa? Pozitivna čustva spodbuja tudi zabava in ponos, ki ju v razmerju do samih sebe čutimo med rekreiranjem.

Osredotočeni smo na to, kar počnemo med rekreacijo, kar je za naš um velikega pomena, saj mu predstavlja počitek. Večkrat je v ospredju fizična skrb za telo, ko slišimo besedo gibanje, vendar se vse bolj poudarja tudi vpliv, ki jo ima redno rekreiranje za naš um in psihično sprostitev.

Rekreacija naj ne bo le izjema in popestritev na vsake toliko časa. Pozitivna čustva potrebujejo prostor, da rastejo in se razvijajo. Izberite sebe vsak dan. Ko delate načrte, kaj boste jedli, koga boste povabili na obisk po službi in kam boste šli na počitnice, naredite prostor za čas, ki si ga vzamete zgolj in samo zase.

Vprašajte se. Ali res nimate 20 minut časa?