Kaj je infrardeča savna
in zakaj je dobra?

Infrardeča savna deluje globinsko, sprošča napetost in pregreje telo. V infrardeči savni so vgrajeni grelniki, ki sevajo infrardečo energijo. Ta energija je enaka infrardečemu žarčenju, ki jo oddaja sonce in človeško telo. IR žarki prodrejo v telo, pospešujejo kroženje krvi, zvišajo telesno temperaturo in povzročajo znojenje.
Infrardeče sevanje je vrsta energije, ki ogreva neposredno (ne da bi ogrevala zrak, ki je vmes) v procesu imenovanem konverzija. Človek infrardečo svetlobo zaznava kot toploto.
Play Video
Infrardeči grelci oddajajo energijo, ki prodre 4 cm globoko v telesno tkivo. Bistvo infrardeče savne je, da pri temperaturi 40 do 60 stopinj Celzija dosežemo 2 do 3 krat večji učinek na telo, kot v finski savni pri temperaturah od 90 do 100 stopinj Celzija. Nižja temperatura je tudi bistveno bolj varna za ljudi s kardiovaskularnimi težavami, za otroke in starejše osebe. Zrak ogret na manjšo temperaturo je bolj prijeten tudi za dihanje. Vlažnost zraka v infrardeči savni je največ 45 %.

Infrardeča savna z redno uporabo pripomore k učinkom, kot so:

  • zmanjšanje utrujenosti,
  • odprava stresa,
  • fizična in psihična sprostitev,
  • povečanje elastičnosti in prožnosti kože,
  • vitalnost in upočasnjevanje staranja,
  • pospeševanje prekrvavitve telesa,
  • pospeševanje izločanja strupenih snovi iz telesa,
  • lajšanje bolečin,
  • premagovanje glavobola.
  • hitrejše okrevanje po poškodbah (zvini, zlomi, izpahi, poškodbe mišic …),
  • povečanje porabe kalorij,
  • uravnavanje krvnega tlaka,
  • čiščenje kože,
  • blagodejen vpliv na dihala,
  • krepitev imunskega sistema,
  • razgradnja celulita in maščob.

KAKO SE PRIPRAVITI IN KAKO UPORABLJATI SAVNO?

Za prijetno razpoloženje in sprostitev je pomembno, da upoštevamo naslednja pravila:

  • V prostorih savnanja je zaželjena tišina.
  • V savno ne vstopajte s polnim želodcem.
  • Neposredno pred in po savni se izogibajte alkoholu.
  • Za savnanje potrebujemo najmanj dve brisači (čim večji), kopalni plašč in natikače.
  • Postopek savnanja pričnemo s prho in se nato temeljito obrišemo do suhega.
  • Za gibanje po predprostorih uporabljamo čiste natikače.
  • Ob vstopu v savno obutev obvezno sezujemo in jo pustimo zunaj.
  • V savno vstopamo hitro, da bi vanjo vdrlo čim manj hladnega zraka.
  • V savni si pod sebe pogrnemo brisačo (tudi pod stopala!). Zaradi higienskih razlogov se moramo izogibati neposrednemu stiku telesa in lesa.
  • Po prihodu iz savne je najprej na vrsti prha. Gre za boljši občutek vseh prisotnih in trdno načelo higiene.
  • Nazadnje sledi počitek. Počivamo toliko časa, da se popolnoma ohladimo.

Običajen ciklus savnanja obsega 2-3 ponovitve, v katerih si izmenično sledijo:

počivanje od 15 do 20 minut

savnanje od 10 do 15 minut

Savno uporabljajte največ dvakrat tedensko. Po vsakem savnanju zaužijte zadostno količino vode in se sprostite na ležalnikih.

Savna je že od nekdaj prostor, kamor hrup in drugo nespodobno vedenje nikoli ni spadalo. Prostor  je namenjen počitku in sprostitvi, zato vljudno naprošamo, da se temu primerno tudi vedete. Savnanje je sproščanje telesa in duha, zato v tem procesu ni mesta za klepetanje, petje, glasno poslušanje glasbe ali vneto telefoniranje. Le z vašo pomočjo bomo lahko vzdrževali red, čistočo in varnost.

SAVNANJE PRED ALI PO MASAŽI?

Uživanje v infrardeči savni pred masažo vam bo omogočilo, da pridete na masažo bolj sproščeni. Vaše mišice bodo ogrete in v najboljši možni kondiciji za bolj prodorno masažo in razbremenitev stresa.

V primeru, da se odločite za savno po masaži, boste uživali v učinkih razstrupljanja, saj se z znojem in cirkulacijo odstranijo toksini in odpadki iz vašega sistema. Kakorkoli se boste odločili, bo koristno. To je definicija win-win!

Sprostitev ima iz dneva v dan večji pomen in to se bo v prihodnje le še bolj stopnjevalo. Vsaj enkrat tedensko poskrbite za razvajanje samega sebe in poskrbite za prvovrstno počutje.

ŽELIM REZERVIRATI SVOJE MESTO V
RETRO STUDIU >

LOKACIJA